شرکت هواپیمایی دلیران در نظر دارد پس از اخذ مجوز از سازمان محترم هواپیمایی کشوری با راه اندازی مرکز آموزش که مسئولیت برگزاری دوره های آموزشی کارکنان هواپیمایی را دارد گامی موثر در تربیت نیروی انسانی متخصص بردارد .
بهره گیری از بهترین امکانات و زیر ساخت های نوین آموزشی شامل کلاس و تجهیزات آموزشی و استاندارد و برخورداری از آخرین و به روز ترین متد تدریس در سطح استاندارد های بین المللی از اهداف مرکز آموزشی این شرکت می باشد.
دوره های آموزشی تخصصی برای هواپیماهای بویینگ 737 و ایرباس 320 و همچنین دوره آموزش خدمات پرواز که شامل دوره های مقدماتی آموزش مهمانداری و همچنین دوره های تخصصی هواپیماهای مختلف ،از اهم برنامه های آموزشی شرکت خواهد بود.

آموزش و توسعه منابع انسانی

توسعه فرودگاهی
در قرن حاضر حمل و نقل هوایی در روابط کشور های مختلف جهان ، تبادل فرهنگ ، نمایش قدرت های اقتصادی و تسریع امور حیاتی یک کشور نقش حساسی بر عهده دارد . از این رو صنعت حمل و نقل در هر کشور بیانگر وضعیت اقتصادی و میزان توسعه صنعتی آن کشور محسوب می شود .
طراحی و توسعه مطلوب یک فرودگاه می تواند در جذب مسافر نقش به سزایی داشته باشد . چرا که طراحی و توسعه مطلوب سبب
آرامش روانی مسافر می گردد و محیط را برای مسافر قابل تحمل می کند . فرودگاه ها که مبدا و مقصد مسافرت های هوایی و دروازه ورودی به شهر ها و کشور ها می باشند به عنوان سمبل یک شهر یا کشور شناخته می ش وند . زیبایی ، تسهیلات ، امکانات و چشم گیری یک فرودگاه بیانگر وضعیت اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی آن شهر یا کشور می باشد .
حال یکی از اهداف شرکت هواپیمایی دلیران ورود به بحث توسعه زیر ساخت فرودگاهی می باشد . ساخت آشیانه هواپیما و ایجاد مراکز تعمیراتی هواپیما MRO از دیگر اهداف این مجموعه خواهد بود .

شرکت هواپیمایی دلیران (سهامی خاص)

مقایسه
علاقه مندی ها 0
Open wishlist page Continue shopping