استراتژی شرکت در صنعت هوایی
امروزه اهمیت روز افزون صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوایی در هر کشوری در حدی می باشد که یکی از
مولفه ها و معیار های مهم توسعه اقتصادی و اجتماعی است.
حرکت در مسیر توسعه ، نیازمند احیای مجدد جایگاه این صنعت در کشور و برنامه ریزی دقیق و استراتژیک به منظور مقابله با چالش های موجود می باشد .
در هواپیمایی دلیران با تکیه بر توانایی ، سابقه ، تفکر و خلاقیت مدیران با تجربه به عنوان نیروی محرکه این شرکت و بهره گیری از کارکنان توانمند و با انگیزه در صدد دست یافتن به جایگاهی رفیع در صنعت هوایی ایران می باشیم.
ورود ناوگان و افزایش تعداد صندلی های موجود به منظور حمل مسافر ، راه اندازی مرکز تعمیرات (MRO) راه اندازی مرکز آموزش و بهسازی نیروی انسانی (ATO) و راه اندازی کترینگ از اهم برنامه های این شرکت می باشد .
مولفه ها و معیار های مهم توسعه اقتصادی و اجتماعی است.
حرکت در مسیر توسعه ، نیازمند احیای مجدد جایگاه این صنعت در کشور و برنامه ریزی دقیق و استراتژیک به منظور مقابله با چالش های موجود می باشد .
در هواپیمایی دلیران با تکیه بر توانایی ، سابقه ، تفکر و خلاقیت مدیران با تجربه به عنوان نیروی محرکه این شرکت و بهره گیری از کارکنان توانمند و با انگیزه در صدد دست یافتن به جایگاهی رفیع در صنعت هوایی ایران می باشیم.
ورود ناوگان و افزایش تعداد صندلی های موجود به منظور حمل مسافر ، راه اندازی مرکز تعمیرات (MRO) راه اندازی مرکز آموزش و بهسازی نیروی انسانی (ATO) و راه اندازی کترینگ از اهم برنامه های این شرکت می باشد .
امید است که با تدوین سیاست های توسعه ای ضمن ورود ناوگان هوایی به کشور، در جهت افزایش کیفیت خدمات ، مشتری مداری هر چه بیشتر گامی موثر برداشته ، زیرا معتقدیم که توسعه شرکت جز با اتکا به مولفه های یاد شده و رضایت هر چه بیشتر مشتریان محقق نخواهد شد و تحقق موارد فوق نه یک شعار برای ما بلکه یک اعتقاد و باور است.